فروغ فرخزاد....وداع

My Diaries....

فروغ فرخزاد....وداع

می برم تا زتو دورش سازم

 

زتو،ای جلوه امید محال

 

می برم زنده بگورش سازم

 

تا از این پس نکند یاد وصال

 

 

 

ناله می لرزد،می رقصد اشک

 

آه،بگذار که بگریزم من

 

از تو،ای چشمه جوشان گناه

 

شاید آن به که بپرهیزم من

 

 

 

بخدا غنچه شادی بودم

 

دست عشق آمد و از شاخم چید

 

شعله آه شدم،صد افسوس

 

که لبم باز بر آن لب نرسید

 

 

 

عاقبت بند سفر پایم بست

 

می روم،خنده به لب،خونین دل

 

می روم از دل من دست بدار

 

ای امید عبث بی حاصل


نظرات شما عزیزان:

majid
ساعت14:00---21 شهريور 1392
عاليه firegirl جون
من لینکت کردم.توام منو با عنوام مطالب باحال لینک کن


yeganeh
ساعت12:00---21 شهريور 1392
از تنــ ـها بـودنـ م راضــ ـی نیــ ـستــ م ؛

امـ ـا …

خـوشـحــ ـالـ م کـ ه بـا خیلــ ـی هـا نیـستــ م … !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:شعر,وداع,فروغ فرخزاد,چند بیت حرف دل, ] [ 11:12 ] [ Firegirl ] [ ]